Hej höst

Kalendern säger augusti, men temperaturen säger höst. Jag tjatar om kräftor, men familjen verkar märkligt kallsinnig. I övermorgon börjar min rehabträning, jag har beviljats 25 dagar intensiv träning och min kropp är väldigt glad. Man vänjer sig ju vid skavanker, som att ha ständig nackspärr, så det är bra på många plan att ha kroppen i fokus. Kanske till och med kommer ihåg att ringa tandhygienisten och att kolla leverfläckar… Nä, nu får jag lugna mig.

.

Ett svar to “Hej höst”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Precis, en sak i taget!
    Är i stugan nu och idag är tredje dagen på två veckor som det är (mycket) över 11 plusgrader, yeay!

Kommentera

