Lön för mödan

Jag får pengar varje månad. Det har jag inte riktigt vant mig vid ännu. Maken och jag har räkningarna i en speciell korg, den så kallade räkningskorgen och varje månad går vi igenom den innan räkningarna läggs in i datorn och pengarna sugs ut från kontot och in i universum. Den korgen har gett mig lite ont i magen förr i tiden. Denna månad hade vi massor av räkningar och det är en ovan men skön känsla att det faktiskt går.

Ett svar to “Lön för mödan”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Förstår känslan, även om det var ett tag sen jag var tvungen att känna den varje månad.
    Men det är så skönt att kunna betala räkningarna utan att få ont i magen 🙂

Kommentera

