Sociala medier

Jag gillar Facebook, det är så anpassningbart. Vill man visa färre kommentarer från nån som är ute och cyklar, så gör man det. Vill man visa allt man äter, så gör man det, men då får man räkna med att bli blockad av många. Instagram är helt ok, kollar kanske varannan dag. Twitter känns som en plikt. Blir mest ledsen utav det, vet inte varför. Och modernare än så är jag inte.

Ett svar to “Sociala medier”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Jag älskar Twitter! Instagram också. Facebook kan jag bli trött på i perioder. Sociala medier är så sjukt stor del av mitt liv att det gränsar till löjligt ibland haha!
    Tur att jag fortfarande kommer ihåg hur man har tråkigt 🙂

Kommentera

