Nått nytt?

Nä, jag har varit på intervju i dag och det var kul, ett jobb jag gärna tar. Min kompis var på en intervju i sin bransch och det är riktigt utvecklade att kunna prata om rekrytering. Vi nagelfar allt från kläder man bär (vilka signaler vill jag sända) till frågor man får av potentiella arbetsgivare. Men ikväll blir det en tablett mot ryggont och tidig sänggång. Det är som de säger – det kostar att ligga på topp..

Ett svar to “Nått nytt?”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Håller tummarna för att du vaknat smärtfri och glad idag! 😀
    Ha en bra dag!

Kommentera

