Det stormar

Jag trodde att det bara fläktade lite, så jag bad min kompis att vi skulle vänta utanför Täby Centrum på min Färdtjänst. 30 sekunder senare gick vi in, nu med rejäla 80-talsfrisyrer. Inte-så-naturligt vindrufs. Jag har tackat ja till två nya förstaintervjuer nästa vecka (har tappat räkningen på hur många processer det är nu, bara en har sagt definitivt nej) så det var ju synd att jag inte hittade några bra intervjukläder på vår shoppingruna. Min kompis, som är i 4 rekryteringsprocesser i en helt annan bransch hittade en hel intervjuoutfit, jättefin. Min hjärna är snömos, jag sover dåligt och jag tänker jobb, jobb, jobb. När Maken kommer hem ska han få tända grillen, hälla upp ett glas vin och väcka mig vid 22 då det är dags att gå och lägga sig. Trevlig helg!

Kommentera

