Fredag för tjyven

Det är mer än drägligt. Jag har hängt med sonen idag. Solen var i högform och Maken kom hem och klippte gräset som var så högt att ett muslik låg oupptäckt på nordsidan av huset. Dottern tände grillen och vi åt inne för det blev lite kyligt när solen gick ned bakom tallarna. I morgon ska vi ut i skärgården och ja, det här känns som den längsta sommaren sen jag var barn.

Ett svar to “Fredag för tjyven”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Haha! Först när jag läste rubriken, och sen inlägget, då fick jag liksom inte ihop det… ”Vaddå tjyv?”
    Seeeen läste jag rubriken med Norrköpingsdialekt, dååå…! 😀

Kommentera

