Sista svängen

I morgon åker jag till skolan för sista gången. Det ska bli skönt faktiskt. Jag har släpat runt på tags som öppnar hissar och portar i 2 år utan att tappa dem, men givetvis var de borta nu när jag ska lämna tillbaka dem till skolan. Men undrens tid är inte förbi. En taxichaufför hade hittat dem i sin bil, förstått att de var mina och lämnade dem till mig nästa gång jag åkte med honom. Vilken hjälte. I morgon ska jag lämna dem i receptionen på skolan. Jag behöver dem inte. Aldrig mer.

2 svar to “Sista svängen”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Wow! Vilken bra taxichaffis! 😀
    Ska du ha sommarlov nu? 🙂

  2. ullebengtsson Says:

    Ska försöka hitta sommarjobb!

Kommentera

