Hej liv

Jag och Maken promenerade en liten bit med kusin L som sovit över och var på väg till tåget, men vek av in på handelsträdgården. Lite fina ljus, två klarblå primulor och viktigast av allt – såjord. Lyckan mina vänner! Pillade ned chilifrön och sådde första omgången slätbladig persilja. Drällde jord i rullisen, men det är ett litet pris att betala för något så fint!

Ett svar to “Hej liv”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Oooh! Får lite vårkänslor av ditt inlägg! Ska nog ta en sväng till färgaffären när lönen kommer, sen ska jag måla krukor! 😀
    Har ett gäng vanligt, bruna krukor ute men jag tänkte att både krukor och blommor skulle liva upp ute så jag ska gå crazy bananer på krukorna tänkte jag haha!

Kommentera

