Varför man tränar

Jag hade hoppats att en natts god sömn skulle göra mig mild som ett dilamm. Helt fel, jag vaknade och var fortfarande eldsprutande. Grät lite när ingen såg. Tentaplugget pockade, så jag spelade Candy Crush och Wordfeud. Sen åkte jag och tränade. Jädrar vilken effekt det har att röra sig för en fyrhjulsdriven quinna i sina bästa år.

Ett svar to “Varför man tränar”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    ”Mild som ett dilamm..” så underbart! Men trist att spruta eld…
    Träning is da shit när man känner för att slå nån (eller ja, bara har uppdämd energi). Älskar min sandsäck hähä!

Kommentera

