Tråk

En av de gäspigaste saker man kan läsa p en blogg är när författaren våndas över om hen ska fortsätta blogga eller inte. Gör´t eller låt bli, vill man ryta, blanda inte in mig. Därför har jag besparat er sådana dumheter, men det är klart att tankarna har funnits. Dock gissar jag att jag bloggar tills jag är dryga 90. Alla kommer tycka att det är charmigt excentriskt att använda en teknik som varit död i 30 år, jag blir en kultfigur och presidentens närmaste rådgivare. Det är det mest troliga.

Ett svar to “Tråk”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Haha! Underbart! Ser fram mot att följa dig ända in i framtiden 🙂

Kommentera

