Minibryt

Ni vet hur jag kan reta upp mig på TV-reklam? Låt mig spy galla över Extra. Jag tror i alla fall det är Extra, men mitt huvud brukar ha exploderat innan varumärket exponeras. Vi bevittnar ett blodigt slut på en skådespelarkarriär. Antonio Banderas gör slut med en donut. Hoppas han får bra betalt, för det är sista gången han får jobba.

Ett svar to “Minibryt”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Helt korrekt, det är Extra.
    Fattar inte hur man kan ställa upp på sånt när man är så stor som skådis, men han behöver väl pengarna stackarn…

Kommentera

