Stel

Det är inte bara jag som sliter detta ”lov”. Av FB och telefonsamtal att döma, så är det fler än jag i klassen som sliter sitt hår. Men jag planerar och står i, så min målsättning om att ha en ledig eftermiddag på makens födelsedag har fortfarande möjlighet att bli verklighet. Nu ska jag ta min datornacke och mina stela leder till sjukgymnasten.

Ett svar to “Stel”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! Says:

    Håller tummarna för att du blir färdig så du kan fira maken både eftermiddag, kväll och hela natten! 🙂

Kommentera

