Nya banor

All denna nya kunskap, nya människor och platser, nya rutiner. Jag riktigt känner hur det sprängs nya gångar i hjärnvindlingarna. Som alltid har jag lätt för att övertända, men med kunskap och erfarenhet kommer man ganska långt. I natt ville hjärnan inte stänga av, både mitt personliga liv och framtida yrkesliv kändes osäkert. Men jag har inte tråkigt.

Ett svar to “Nya banor”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Det låter jättekul med en massa nya saker! Fast lite jobbigt när hjärnan inte hajar att det är dags att sova.
    Men du, imorgon är det fredag, sen får hjärnan lite ledigt 🙂

Kommentera

