Rivstart

Hela familjen är i selen utom jag och det ger mig gått om tid att vara nojjig på. Gör jag rätt? Är pluggandet försvarbart ur ekonomisk synvinkel, är jag smart nog, orkar jag? En del av mig vill bara stoppa huvudet i sanden, glömma frågorna och streta på som jag alltid gjort. Det är bara det att så mycket kraft går åt till att tygla tvivlet, så annat blir lidande. Jag är 46 år, nåt har jag väl lärt mig på min resa genom tiden. Jag får bjuda in tvivlet, acceptera det och lyssna på det. Inte nödvändigtvis lyda det, nej det handlar mer om att frigöra den kraft som går åt till att tysta det. Ni känner mig, jag är ett stort fan av förträngning, men inte om det kostar mer än det smakar.

Ett svar to “Rivstart”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Klart du är smart nog!
    Jag tror det blir bra hur du än gör i slutänden. 🙂

Kommentera

