Min alpina familj

Jag har aldrig åkt slalom, inte ens när sådant skulle varit fysiskt möjligt för mig. Därför är det lite spännande att Maken faktiskt är en entusiastisk utförsåkare. Dottern delar hans glädje och förra helgen var de i Romme. Nu nästa helg blir det den betydligt motsträvigare sonens tur att ge järnet i backarna. Vi får väl se hur det går.

Ett svar to “Min alpina familj”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Slalom är kul! Tycker jag. Mina knän? Not so much tyvärr.
    Fördelen med att inte åka slalom är, enligt såna som vet (som min mormor) är att man kan sitta i solen och dricka Glüwein haha!

Kommentera

