Shopping

Motvilligt åkte vi till vårt lokala centrum för att shoppa. Förutom dottern är människorna i den här familjen inga shoppingatleter. Men vi träffade trevliga människor och fyndade kläder till sonen. Jag talar basic här, han hade verkligen inte mycket som passade. Maken gjorde en klassiker, grumsade att vi ju nyss köpte strumpor till sonen och jag flinade och sa att det stämmer, men nya strumpor behövs i alla fall. Bäst av allt är att vi hittade ridstövlar på rea. Som arbetslös har jag stretat emot ett sådant inköp av ekonomiska skäl, men dottern påstår att hon inte kan rida i vinterkängor året om. Nu är både hon och jag nöjda.

Ett svar to “Shopping”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Jag är inne på dotterns linje, blir sjukt svettigt med vinterkängor på sommarn 😉
    Strumpor kan man inte ha för många av (hälften äter ju tvättmaskinen upp).
    Ha en superskön helg! 😀

Kommentera

