Ett vegetativt tillstånd

Jag motar stress med lugn. Stressade upp mig lite för att jag inte åkte och tränade, men nu jädrar ska axeln läka. Stressade upp mig lite mer för att jag inte skrivit idag, men så blir det ju ibland. Jag har organiserat, varit ute och upplevt ljus och jag har skrattat med barnen. Sånt räknas faktiskt också.

Ett svar to “Ett vegetativt tillstånd”

  1. Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! Says:

    Sol, ordning på saker å ting och skratt med barn är bra för själen. Axeln läker nog bättre om själen först fått sitt 😉

Kommentera

