Saker jag är allergisk mot

Nä, vill väl mest belysa en sak som jag verkligen ogillar. Detta typfall är hypotetiskt, men har ofta hänt, fast i olika varianter:

Jag blir informerad om att det är ett möte där jag bör närvara. Informationen om när och var är flytande. Jag går in och agerar, ställer frågor och begär information. Då kan det visa sig att mötet är uppskjutet eller inställt och att alla vet det utom jag!

Så – himla – respektlöst.

Och inte blir det bättre av att det finns en underliggande känsla av att jag är för känslig, inte borde ta åt mig så. Alltså är det mitt fel om jag blir ledsen och arg.

Ett svar to “Saker jag är allergisk mot”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Mäh! Sånt där har jag också varit med om flera gånger, och du, det är inte vårat fel att folk är dåliga på att informera, det är deras inkompetens som lyser så starkt att vi borde ha solbrillor!

Kommentera

