Klipp klipp

Idag ska jag klippa mig. Jag blev inte nöjd förra gången, men jag är en sån som tar ganska lätt på det. Gissningsvis beror det på tonåren, för innan dem var jag extremt känslig på den punkten. Men sen kom synth. Vi klippte varandra oavbrutet, mina väninnor och jag. Skulle vi gå ut? Klipp, klipp. Utråkade? Klipp klipp. En givande livslektion, för vare sig det blev bra eller ej, så växte det ju ut igen.

Ett svar to “Klipp klipp”

  1. Heffler Says:

    En klok filosofi som fler både anamma – både på håret och livet.

Kommentera

