Kropp

Efter i lördags, då jag gjorde en bra träning där jag kände mig stark som en grottbjörn, så kände jag mig belåten – the bitch is back. Men säg den glädje som varar. I går var jag på mitt träningscenter, kämpade och svettades, men var allmänt usel. Hantlarna var extratunga och axeln smärtade vid minsta ansträngning. Jämmer. I morse gjorde jag ett försiktigt pass hos sjukgymnasten, kroppen känns inte pålitlig. Men vi kan väl enas om att the bitch är på väg tillbaka?

Ett svar to “Kropp”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Jajjemän! Lite jävlar anamma och en vilja av stål så ska bitchen stå som segrare! 😉

Kommentera

