Det kliar

Det kliar på min själ, det kliar i kroppen. Tur att jag ska åka och träna i dag. Hade jobbigt samtal med mamma och blev skitirriterad på henne fast det inte är hennes fel. Samtalet slutade trevligt, men jag känner ändå att jag borde göra något åt situationen. Den som ser problemet äger problemet, liksom. Fast det bästa är väl att andas igenom.

Tidigare ringde min kompis G, fyrabarnmamma, och berättade att hon blivit av med jobbet. Fasen vad jag behöver träna i dag.

Ett svar to “Det kliar”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Låter som du behöver det ja.
    Håller tummarna för att du får en riktigt skön genomkörare (och en chokladbit efteråt)!

Kommentera

