Jag har det bra

Jag har det rasande bra idag. Mina vänner, det är fredag och jag jobbar hemma. I kaminen flammar en brasa och i kylskåpet väntar mammas goda älgskav på att värmas en minut i micron och bli lunch. Jag får fikabesök och maken kommer hem tidigare idag. Jag får måla på sonen som ska ha Halloweendisco. Sonen har fått ärva en snygg och varm jacka. Katten är inte jätteirriterande. Avundas mig.

3 svar to “Jag har det bra”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Åååh!! Jag är jätteavis! På riktigt! 😀
    Älgskav. Brasa. Jobba hemma.
    Mmmmm, nu vill jag hem å fredagsmysa!

  2. soptunnan a.k.a. Kattlådan Says:

    Jag tror att du är värd det! Njut. 🙂

Kommentera

