Snäpp!

Snäpp upp dig nu Ulle! Det händer roliga saker i mitt lv, men när jag sätter mig vid tangentbordet vill jag bara klaga. Ärligt talat tråkar jag ut mig själv. Så jag ser mig omkring på kontoret…hm… nåt positivt… Tja, det står underbart vackra blommor vid Karolinas plats, de har hon nog fått vid nån läsning ur sin bok, Allting början. Extraelementet funkar. Posthögen är överblickbar… Fröjdas jag? Nä, bara att inse fakta. Jag är ett surkart.

2 svar to “Snäpp!”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Men du skriver åtminstone roligt även om du är lite surkartig idag 🙂
    Din humor lyser igenom vettu 😀

  2. Petra Says:

    Äh, jag gillar dig ändå!

Kommentera

