Magnetröntgen

Dr House har mycket att stå till svars för. I ett avsnitt åkte någon in i en magnetkamera och all metall inne i kroppen borrade sig ut på ett blodigt och smärtsamt sätt. Så idag när jag la mig på britsen och åkte in i den trånga tunnel som är magnetkameran var jag obehagligt medveten om att mitt bröstben är ihopsytt med metallsutur. Hjärtat slog, kan jag säga. Men jag blev inte perforerad från insidan och jag förlåter House. För den här gången.

Ett svar to “Magnetröntgen”

  1. Petra Says:

    Herregud, House låter ju värre än en skräckfilm!

    (Och jag hoppas att du mår bra fina du!)

Kommentera

