Yr i mössan


Jag sitter på kontoret och önskar att jag låg hemma i min säng. Fick starka smärtstillande igår, vilket är helt ljuvligt, men det gör mig inte till skarpaste kniven i lådan. När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen. Sängen gaaah (Homer-drägling).

2 svar to “Yr i mössan”

  1. Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag Says:

    Åh vad skönt att du får smärtstillande, man känner sig inte så smart av att ha ont heller så det går väl på ett ut gissar jag. 😉
    Håller tummarna för att dagen går fort så du får hem och dejta sängen snarast 🙂

  2. osloskanskan Says:

    Åh….tröst tröst

Kommentera

