Traditionsbunden

Vi har en liten tradition i släkten och det är att skjuta upp läkarbesök. Förut klagade jag en del på den traditionen, men egentligen står jag bakom den. Det finns någonting osunt över att vara all för fixerad vid alla de små krämpor som kantar ett liv. Men med det sagt, så vill jag meddela att jag har beställt en lättakut tid i dag. Jag orkar inte längre ha så ont i armen. I morgon blir det 3 veckor sedan jag sov ordentligt. Jag är besegrad. Och ja, jag kanske borde gått tidigare, men en kropp strävar efter att läka sig själv och jag ville ge naturen en chans.

Kommentera

