Arla

I går var en sån dag som bör spenderas i soffan, framför en Midsomer och en kopp te nära till hands. Det har varit stroke, cancer och hjärtinfarkt i släkten det senaste året. Åldern märks verkligen på de tidlösa människor jag tänkt på som ”de vuxna”. Om de nu är ”de gamla” så är det jag och mina kusiner som är de vuxna. Visst självklarheter, men ibland måste man tänka tankar om självklarheter också. I går var jag ledsen, men i dag och särskilt på lördag tänker jag bara vara glad! Att vi är ”de vuxna” ger ju också tillfällen till glädje. Som bröllop. Det ska bli så himla kul.

Kommentera

