Mediakramp

Jag har ovanan att gå in på Aftonbladet varje morgon och se om det hänt något. Det har det. Varje dag. Den enda rubrikskillnaden är i fontstorlek, annars toppar de alltid med Extra! Jag tycker att det är berättigat med krigsrubriker, men bara om det är krig. En översvämmad jordkällare i Jönköping är inte krig. Dödsfästingar och mördarvaccin är inte krig. Inte nakenchock eller OS-silver heller. Jag blir extremt trött och känner mig gammal. Men varför går jag in på Aftonbladet då? Fan vet.

Ett svar to “Mediakramp”

  1. Hockeysmurf - Nu ännu mer sig själv Says:

    Har samma typ av sjuka. Går in på AB varje dag och kollar och blir lika irriterad varje gång haha!

Kommentera

