Vinbär

Jag bloggar och chillar. Mamma plockar vinbär. Mina vinbär. Sedan ska hon forsla dem hem på cykel, koka saft och ge mig saften. Jag lever så ekologiskt. Och feodalt.

2 svar to “Vinbär”

  1. P Says:

    Apropå feodalt, om du nån gång råkar dela taxi med slottsherren på Margrethelunds gård kan du tänka på att han förmodligen är på väg för att spela bridge med min far.

    (Datorn tyckte att jag skulle skriva under detta inlägg som P.O. Enquist, men det tyckte jag verkligen inte passade sig.)

Kommentera

