Jag är en dålig människa

Samtal att ringa, folk att träffa. Det känns som om jag jobbar mot en strid flod, gör jag en sak så finns det tre till jag borde göra. Jag bloggar kort, jag snäpper åt barnen och igår blev jag jättearg när mamma hade skaffat ett nytt telefonabonnemang när en trevlig försäljare ringde med ett så bra erbjudande. Nu har hon snart tre fasta abonnemang, fan, det är klart det går att lösa men det tar tid. Sedan hade jag svårt att sova för att jag gjorde mamma ledsen.

4 svar to “Jag är en dålig människa”

  1. Hockeysmurf - Nu ännu mer sig själv Says:

    Inte är du en dålig människa! Du är mänsklig. Går man i motvind för länge så är det väl inte konstigt att man får små utbrott? Håller tummar och tår för att vinden vänder och det blir lättare att andas och sova och hoppas innerligt att du får lugn och ro att njuta av sommaren!

  2. Petra Says:

    Jag säger som ovan – du är mänsklig!

  3. P Says:

    Semester, Ulle! Semester och sol. Och på natten känns det hemska mycket värre än det är.

  4. Osloskånskan Says:

    Svårt det där när föräldrar kommer dithän att man måste börja passa lite på dem så som man gör med sina barn. Inte sällan händer det ju så småningom samtidigt.

    Nårsk søndagsklem!

Kommentera

