Traditioner

Det var länge sedan jag tappade byxorna. Idag åt jag en stor lunch med tjejerna på jobbet och var tvungen att knäppa upp en knapp i byxorna. Universum såg sin möjlighet att påminna mig om konsekvenserna av en spolformad kropp och bukfetma. Byxorna var på väg söderut när jag försökte stiga in i taxin, men jag räddade mig upp  i sätet innan situationen blev helt ohållbar. Chauffören var väldigt trevlig, verkade nästan som han log hela vägen hem.

2 svar to “Traditioner”

  1. Selma Says:

    Jag hde ett par strumpbyxor en gång … Jag säger inget mer men vi var på kooperativa jag och dom …

Kommentera

