Garderobsvill

I morgon ska jag på fest. Visst finns det rätt ok kläder i min garderob, men den orkar jag inte öppna. Istället sitter jag här och försöker drömma upp en bild av mig själv, hur fantastisk jag ska se ut i de  fantasikläder som inte finns. I min dagdröm har jag också klippt mig i år, färgat håret sen december och gått ned rejält i vikt. Ska man ändå drömma, kan man ju ta i lite.

2 svar to “Garderobsvill”

  1. Hockeysmurf - Lika unik som alla andra å lite till Says:

    Äh, bara öppna garderobsdörren, blunda och rycka tag i första bästa klädesplagg. Allt klär en skönhet vet du väl? 🙂

  2. Selma Says:

    Jag borde göra en ordentlig rensing för i mina garderober är där mycket som jag inte vill ta på mig.

Kommentera

