Vindflöjeln

Det finns något föraktligt i att hålla med den som sist talade. Och ändå finns det tillfällen när jag gör det. När någon förklarar, ger sin syn på hur saker och ting hänger ihop, så kan man åtminstone förstå den inre logiken i resonemanget. Men jag ryser när Breivik framställer sig som en vanlig människa med en viktig uppgift i ett viktigt krig.

2 svar to “Vindflöjeln”

  1. Hockeysmurf - Lika unik som alla andra å lite till Says:

    Ryser jag med…

  2. Petra Says:

    Jag rös som mest när han grät när hans ”manifestfilm” visades upp men inte rörde en min när namnen på hans offer lästes upp.

Kommentera

