Ulle är mör

Sitter som en hösäck i soffan och glor på House eftersom jag inte orkar gå och lägga mig. Maken sitter bredvid i liknande sinnesstämning. Idag har han lämnat lite småmöbler och lampor till en secondhand-butik. Det minskar i mammas gamla hus, trots att det var HELT fyllt med saker. Jag har varit hos polisen och kvitterat ut mitt nya leg. Det visade sig nämligen att jag gått med ogiltig legitimation sedan i början av januari, men nu är ordning återställd och min korta karriär som lagbrytare är över. Living on the edge.

Ett svar to “Ulle är mör”

  1. Hockeysmurf - Med rätt att vara som sig själv Says:

    Inte orka gå och lägga sig, know the feeling. 🙂 Nu skulle jag kunna gå och lägga mig dock, fast jag inte får. Kanske därför? *virrpannemummel*

Kommentera

