Vårsnö

Vårsnö är ett fult ord och jag upplever det precis nu. Fast jag tror att den vintergäck som trotsat Roslagsleran och mina krokusar klarar av några flingor. Men ändå. Så onödigt. Helgen har inneburit trevlig samvaro, god mat och jästa druvor. Maken svor när han vägde sig i morse.

2 svar to “Vårsnö”

  1. Petra Says:

    Du som kan det här med att plantera, jag ska plantera om mitt citronträd men jag får inte t trädet ur plastkrukan. Hur löser jagdet utan att skada rötterna?

Kommentera

