Tisdagshat

Det finns en tv-reklamspot nu som seriöst gör att jag blundar och håller för öronen. Om någon är svagsint nog att spela på nätbetting eller vad tusan det nu är reklam för så borde den här reklamen verka som antabus för en alkoholist. En ung man med grönaktiga tänder har stassat upp sig inför mysstunden med trav-tv eller vad han nu ”bettat” på. Med svenska flaggan i handen, en maniskt glimt i ögonen och en plastvikingahjälm på skulten är han en perfekt reklampojke för folk som vill ha en biljett till fattighuset med ett stopp på station Hispan. Han vrålar samma ord om och om igen, med överraskande brittisk accent (se kläd- och flaggval) och genialiskt nog vrålar han samma sak som sajten han gör reklam för heter. Jag känner för att löpa amok med en yxa.

3 svar to “Tisdagshat”

  1. Hockeysmurf - Nu ännu mer sig själv Says:

    Vet (tyvärr) vilken du menar. Själv får jag stark lust att peta ut ögonen och placera de i öronen varje gång den senaste Maraboureklamen dyker upp… *ryyyyys*

  2. Selma Says:

    Något jag helt har missat inser jag tacksamt.

  3. Petra Says:

    Jag tycker det mer känns som att han gör en audition till en porrfilm.

Kommentera

