När det behövs

Idag ska jag träffa min doktor. Det var länge sedan. Jag vågar inte skriva hur länge sedan, men en hint är att de bytt datasystem sedan dess. Mer än en gång. Det ska faktiskt bli jättekul att se honom. Den enda gång jag legat inlagd för min sjukdom, hm det måste vara femton år sedan, så kom han till avdelningen och hälsade på mig.

”Ja, jag kan ju inte göra så mycket för dig, men jag ville hälsa på och visa min slips”. Jag tyckte det var sjukt roligt sagt.

2 svar to “När det behövs”

  1. Hockeysmurf - Med rätt att vara som sig själv Says:

    Haha! Vilken skön doktor! Hoppas du får rulla därifrån med skrattkramper! 🙂

  2. Huskatt Says:

    HAHAHA, festlig prick !

Kommentera

