Angenäma problem

Jag har många fina människor i mitt liv. Lustigt nog så vill jag träffa dem. Men när man är inne och bläddrar på maj för att hitta ett tillfälle som passar båda parter, då känns det nästan lite löjligt. Och visst kan man leka lite spontan sådär, men det är då jag brukar dubbelboka mig. Det innebär ju att man väljer något och väljer bort något annat. Min skräck är att någon som betyder mycket för mig ska tro att jag nedprioriterar den personen. Extrema I-landsproblem.

4 svar to “Angenäma problem”

  1. Selma Says:

    Jösses! Så inbokad vill jag rakt inte vara.

  2. Hockeysmurf | Nu new, improved & lika underbar som tidigare ;) Says:

    Jäklars! Träffa två fina människor samtidigt? Gör två flugor på smällen på en gång liksom 😉

  3. Petra Says:

    Vet precis vad du menar…och det dåliga samvetet man får.

  4. Heffler Says:

    Håller med Hockeysmurfen! Gruppaktiviteter är det nya svarta.

Kommentera

