Tjat i kvadrat

Ja, jag veeeet att det blir mycket blåtira nu, men det är faktiskt en förvånandsvärt stor grej. Sonen hade en kompis hemma igår och när de stampade i hallen och krängde av sig jackor och ryggsäckar så skrek jag i panik:

-Du har väl varnat Hjalmar?

Sonen gav en färgstark (!) skildring av hur hans mor såg ut och jag svär på att kompisen aldrig vågade se mig i ansiktet. Lite lustigt faktiskt, om man är lagd åt det hållet och det är jag ju.

11 svar to “Tjat i kvadrat”

  1. Petra Says:

    Alltså, jag blir bara mer och mer nyfiken nu. Jag sätter mig på flyget, tar med lite julgodis och annat hemgjort gottis, så får du visa upp dig, ja?

  2. Fisken Says:

    Ha ha ha! Kom igen nu! Lägg ut en bild!

  3. Barbro Binda Says:

    Nu har du sagt A så nu får du visa B…

  4. Selma Says:

    Nog vill man se!

  5. Tisalen Says:

    Nu fattas bara bilden! Hit med den!

  6. Fisken Says:

    Dog du?

  7. Barbro Binda Says:

    Önskar dig en riktigt God Jul! 🙂

  8. Heffler Says:

    Jag kom hit för att säga god fortsättning, men nu blev jag ju lite orolig också. Hur är det med dig? Skrämde du ihjäl gossen, och hamnade på Hinseberg?

  9. Hockeysmurf | Lite som alla andra men mest som sig själv Says:

    Saknar dina ord! Var har du tagit vägen?

  10. Fisken Says:

    Echo, echo, echo, echo….

  11. mångmamma Says:

    Gott slut, gott nytt och hoppas du med familj firar långt norröver i år – med tanke på den långa bloggfrånvaron!?

Kommentera

