Gratisfylla

Jag har blivit med glasögon. Läsglasögon, men med ordentlig undersökning av optiker, inga mackenbrillor. Funkar fint när jag läser, men om jag tittar upp från boken för att tänka, så är världen helt suddig och skev. Hur lång tid tar det att vänja sig vid det?

4 svar to “Gratisfylla”

  1. Selma Says:

    Jag har mycket väl anpassade progressiva som jag tar av mig så fort jag kommer åt.

  2. Petra Says:

    Jag får snarare min fylla när jag tar av mig glasögonen, eller baksmälla snarare.

  3. P Says:

    Men Ulle gumman..världen ÄR suddig och skev. Äntligen ser du klart.

  4. Fisken Says:

    *skrattar åt P*

Kommentera

