Very monday

Efter en fullspäckad helg är det måndag. Jag är osminkad och det är dags att gå till frisören. Maken ska ut och resa. Nä, jag vet inte, måndag är inte vad den brukade vara.

 

PS. I taxin kom jag på att jag glömt borsta tänderna.

3 svar to “Very monday”

  1. Hockeysmurf | Lite som alla andra men mest som sig själv Says:

    Själv har jag nöd-deo och nödtandborste med tillhörande nödtandkräm i väskan eftersom jag vet att jag kan bli vimsigare än en guldfisk i en karusell vissa dagar. 🙂 Litet tips på vägen där 🙂
    Ha en underbar måndag!

  2. Huskatt Says:

    Måndagar är…nästan sämst i veckan. Jag personlign ogillar nog tisdagar mer.

  3. Ingmarie Says:

    Läste ditt förra inlägg om begravningar……Vi var på en sådan förra veckan.
    Gick över vägen vid fel tidpunkt o ställe,svårt att ta in att just den personen är död…men det är väl en del av livet…kanske?

    Allt gött till dig från frua på Österlen

Kommentera

