Bra start

Oj, vilken skillnad en bra chaufför gör. Jag gnäller ju på gossarna ibland, men idag blir det rosor. Redan när jag öppnar dörren ser jag på långt håll att det är han och då vet jag att jag kan vara helt lugn. Han är trevlig och uppmärksam. Han kan köra bil och han hittar. Han håller sig och bilen rena och snygga. Han hjälper till på ett bra sätt när jag ska tråckla mig in och ut ur bilen. Det är ett under att han kör Färdtjänst.

2 svar to “Bra start”

  1. Petra Says:

    Det är synd att det inte finns fler sådana inom Färdtjänst, dom är guld värda.

  2. Hockeysmurf Says:

    Alltså, det där med kloning… hur långt har vi kommit på det området egentligen? Vore ju vansinnigt behändigt när man väl hittar en sån där bra människa som det gärna får finnas fler av 🙂

Kommentera

