Kropp och själ

Igår hade jag bokat möte med en människa om nästa rehabperiod. Det visade sig att vi möts förut, hon intervjuade mig inför ett forskningsprojekt. Nästan utan att jag fattade hur det gick till har jag alltså inlett en process som ska leda till dagrehab nån gång i början på nästa år. Jag ser fram emot det, kroppen behöver sitt. Jag känner mig osmidig och … fel. Nu ska jag bara boka tid hos läkare och ge mig i kast med försäkringskassan. Tjoho.

2 svar to “Kropp och själ”

  1. Petra Says:

    Lycka till med allt!

  2. fisk Says:

    Intressant!

Kommentera

