De har slutat leta

Igår kramade jag min man hårt, hårt när vi skulle sova. Jag kan knappt jobba idag. P, jag finns här.

3 svar to “De har slutat leta”

  1. Ingmarie Says:

    Fruktansvärt att inte få veta vad som hänt…

    Bamsekram till dig min vän

  2. fisk Says:

    fy fan… ovissheten är det värsta. Jag hoppas att det går bra såklart, men OM det värsta skulle inträffa då hoppas jag att de får reda på vad som hänt.
    Inget är värre än att inte veta!

    Om detta är vänner till er som drabbats så ta hand om dem då. lyssna trösta finns till.

  3. P Says:

    Och här är jag. Men jag kollar datum för resa.

Kommentera

