Nya vanor

Det slår mig att jag inte tappat byxorna sedan juni. Och nej, jag menar inget snuskigt, jag syftar på min ovana att tappa byxorna vid de mest opassande tillfällen. Höstmodet kanske är tajtare? Eller är det sommarfetman som håller braxorna på plats?

4 svar to “Nya vanor”

  1. Fisken Says:

    I mitt fall så rör det sig om det sistnämnda. Jag har gått upp 5 kilo denna sommar. KANON!!! Förra året så var det 8 kg så det går framåt..

  2. Petra Says:

    Jag säger modet jag.

  3. Osloskånskan Says:

    Stretch?

  4. Barbro Binda Says:

    Men du har vana att tappa byxorna vid passande tillfällen? Kan du beskriva vilka?

Kommentera

