Hemnet

Jag surfar på Hemnet, men denna gång för mammas räkning. Det finns ganska många lägenheter som kan passa henne, så det blir inte problemet. Problemet är ibland att jag vill backa tiden till de 4 dagar före midsommar, efter vår Tunisienresa. Jag vill att mamma och pappa ska bo i sitt hus, vara bruna som pepparkakor och fulla av planer inför sommaren. Jag vill att allt är som vanligt. Jag vill inte att pappa är död.

2 svar to “Hemnet”

  1. Petra Says:

    Du får en lång och stor kram av mig!

  2. Heffler Says:

    …och en till av mig!

Kommentera

