Bygga upp

Jag har planterat solbrud i runda rabatten och det får jag ta som en god påminnelse om vem jag är. Nu ska jag bygga upp mig själv till kropp och själ. Idag ska mamma och jag träffa en mäklare. Känns som ett stort och viktigt steg mot något nytt. Hoppas han är bra, min tolerans för idioter är alltid låg och just nu är den obefintlig. Jag ska också försöka få tag i min sjukgymnast. Det har varit ett långt sommaruppehåll, men jag känner mig redo för lite fysisk aktivitet. Maken tränar så det står härliga till, han ska snart springa sommarens andra lopp.

2 svar to “Bygga upp”

  1. Fisken Says:

    Jag måste också börja om. Att grilla, dricka öl och mysa med vänner är bra för glädjekontot. Inte för kondition och magrutor dessvärre.

  2. Huskatt Says:

    Nystart till hösten, ja, varför inte?

Kommentera

