Begravning

I morgon begravs pappa. Jag sover helt galet dåligt, drömmer när jag somnar och det är jobbiga drömmar. Idag är jag och barnen hemma och bara – hänger.

5 svar to “Begravning”

  1. Petra Says:

    Jag skickar en kram från Småland!

  2. Barbro Binda Says:

    Jag skickar en kram från Norrland!

  3. soptunnan a.k.a. Kattlådan Says:

    Fast det är tungt med begravning så kan det samtidigt vara välgörande att gå igenom. Det är som ett vägskäl man måste passera. Det kan också kännas fint att samlas alla som saknar och sörjer.

    Hoppas att det inte blir alltför hemskt, skickar en kram från Värmdö.

  4. mångmamma Says:

    Tänker på er idag!
    Kram

  5. Huskatt Says:

    KRAM ❤

Kommentera

