Oooops

För en kvart sedan tappade jag kjolen på Åsögatan. Memo to self – dra upp dragkedjan.

8 svar to “Oooops”

  1. Fisken Says:

    Ha ha ha! *Note to self= Häng mer på söder. Det verkar kul där.*

  2. Hockeysmurf Says:

    Haha! Är inne på Fiskens linje, häng mer på söder 🙂

  3. Petra Says:

    Haha du är inte ensam om att tappa kjolen på söder…

  4. Selma Says:

    Jag antecknar som ett gott råd även till oss andra.

  5. Barbro Binda Says:

    Låt kjolarna falla, rumpor åt alla! Vilken dag sa du att vi skulle träffas för gemensam sak?

  6. Kattlådan Says:

    Ha ha – det måste jag komma ihåg (har t.o.m. cykelbyxor under när jag cyklar med kjol…). 🙂

    Brukar du moona folk på Åsögatan eller var det ett speciellt tillfälle?

  7. Huskatt Says:

    hahahaha, det där önksar jag att jag fått se 😀

  8. Petra Says:

    Hörru, nu börjar jag bli lite orolig här. Har jag missat att du tagit semester?

Kommentera

