Pollen

Hej, här är mamman utan rent samvete. För tredje året i rad blir sonen förkyld när björken blommar. Han är så trött, han ser suddigt. Märkligt. Det märkligaste av allt är att vare sig jag eller maken tagit några steg för att låta utreda honom. Men nu finns i alla fall nån receptfri medicin som vi ska prova på tröttnissen. Finns det föräldramedaljer?

3 svar to “Pollen”

  1. Hockeysmurf Says:

    Bättre sent än aldrig 🙂

  2. Huskatt Says:

    Yepp ! Det finns många fina medaljer för dig att hämta ut…*stans sötnos* och *MILF*. Men du kanske mer tänkte på något som har med barn att göra..och den kan du tyvärr inte få, för den vinner jag varje år…*Årets mest dementa förälder*…:D

  3. kattlådan Says:

    Ha ha min son har någon sorts eksem. Vi gjorde ett tafatt försök på vår värdelösa vårdcentral en gång – sedan dess får sonen gå och se hemsk ut då och då. Det är en klassfråga sägs det, vilka som utnyttjar vården. Återigen har jag bevisat mitt ringa ursprung. 😉

Kommentera

